lørdag 30. mai 2015

Første kort på 3 år

Jeg ble så inspirert etter å ha sett på Jennifer McGuire sine kort og hennes tutorials på Youtube.  Særlig denne filmen.
Hun er helt fantastisk. Hun har også egen blogg : http://www.jennifermcguireink.com/

Siden jeg ikke hadde scrappet på evigheter laget jeg et kort sterkt inspirert av disse kortene,men jeg er jo ikke så dyktig som henne da. Dette kortet fikk også noen skjønnhetsfeil i stemplingen, men ble godkjent å gi bort likevel. En glad 5åring fikk det i bursdagen sin.

Kortet er jeg passe fornøyd med.
Har brukt :
Kartong hvit - ukjent merke
Rosa kartong m/glitter hjerter - ukjent merke kjøpt på Panduro i 08/09
Stempelpute - ukjent
Stempel "Ha en herlig dag" - Norsk stempelblad
Stempel tallet 5 - Magnolia
Stempelpute 5 tallet - Versamark
Rosa embossingpulver - Rangers

2 kommentarer:

Tone K. sa...

Artig! Stilig med ballongen i enden av kortet :D
Måtte titte litt på videoen jeg også nå da....hihi :D

Mai-Britt sa...

Så sødt kort og er det ikke dejligt at man kan blive inspireret?